Kollagén, vegán diéta, fogyókúra tipppek

Kollagén, Zsírégetők, Fogyókúra

Kollagén, Zsírégetők, Fogyókúra

Tudd meg, hogy miért hízol vissza fogyás után!

Mi az a jojóeffektus?

2021. október 12. - sport2020

Elérted a kívánt súlyt, de nem sikerül megtartanod? Most megmutatjuk mi lehet a háttérben! Miért van az, hogy a leadott kilók egy idő után elkezdenek visszakúszni? Ennek járunk most utánna!

A táplálkozásra folyamatosan figyelned kell!

Ha a fogyás után visszatérünk a diéta előtti étrendünkre, valószínűleg újra hízni kezdünk. Ha te egy kisebb súlyú ember vagy, akkor neked kevesebb kalória kell, ezért a fogyásodhoz a napi kalóriabevitelnek is igazodnia kell.

Érdemes kikérni egy dietetikus véleményét arról, hogy az álomsúly elérése után mi az ideális kalóriamennyiség és tápanyag-összetétel, amellyel fenn is tudod tartani az elért fogyásodat. Ezek a legjobb egészséges diétás ételek.

Kutatások szerint gyakran híznak vissza azok is, akik kihagyják a reggelit. De hízást tapasztalhatsz akkor is, ha a nap első étkezése nem tartalmaz elegendő fehérjét. Körülbelül 30 grammot érdemes ilyenkor bevinned: ez segít, hogy stabil maradjon a vércukorszinted és ne éhezz ebédig. Ha pedig reggel nem esik jól az étel, akkor igyál meg egy finom és tápláló fehérje turmixot.

Mi az a védekező taktika?

Testünk úgy van beállítva, hogy küzdjön a súlyveszteség ellen. Ha fogyunk, akkor ezt egyfajta fenyegetésnek érzékeli agyunk, és lelassítja az anyagcserét, hogy "megvédjen" a kóros mértékű fogyástól. Ez a beidegződés még barlanglakó korunkból ered, amikor sokkal nehezebb volt táplálékhoz jutni.

Bár napjainkban már népbetegségnek számít az elhízás, testünk működése még nem alkalmazkodott az új körülményekhez.

Az Intenset zsírégető étrend nőknek, férfiaknak garantáltan lefogyaszt, csúcsformába hoz. Töltsd le ingyen az Intenset Diétát. Válassz női, férfi vagy gluténmentes diétát.

A gond csak az, hogy lassabb anyagcserével nehezebb fenntartani az elért fogyást. Ezért ügyelned kell rá, hogy súlyzós edzésekkel elegendő izmot építs fel magadnak ahhoz, hogy az anyagcseréd megfelelő legyen. Figyelj oda a megfelelő mennyiségű fehérjebevitelre, hiszen testsúly kilogrammonként 1-3 gramm fehérjére van szüksége a szervezetednek.

Sem a virrasztás, sem pedig az alkohol nem jó!

A legtöbb diéta program és fogyókúra nem javasolja - vagy egyenesen tiltja - az alkoholfogyasztást. Az álomsúly elérése után azonban ezen a téren is sokan lesznek magukkal engedékenyebbek. A folyékony kalóriákból pedig nagyon hamar összejön a többlet, amely ahhoz vezet, hogy visszahízol. Éppen ezért alkoholt csak ritkán fogyassz, és akkor is csak mértékkel.

Ezeken kívül a nem megfelelő mennyiségű alvás is súlygyarapodást okozhat. Nemcsak a fogyáshoz, hanem az egészséges testsúly fenntartásához is szükségünk van - egyéni igényektől függően - napi 7-9 óra alvásra. Ellenkező esetben felborul a hormonháztartásod. Ismerd meg a hatékony fehérje diéta étrendet a weboldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsiregetokmegismerese.blog.hu/api/trackback/id/tr7716718406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása